Multi Supranatural Of Java

Estineng Cipto Marganing Mulyo

Minggu, 22 Mei 2011

DOA SULAIMAN



Assalammualaikum WMT dan salam hormat,

Seperti yang telah saya janjikan kursus yang lepas, saya akan meletakkan doa Sulaiman di dalam blog.  
AlhamduLILLAH, hari ini telah mendapat izin dari ALLAH

Seperti yang telah saya nyatakan pada hari kursus yang lepas, gunakan kunci sebelum masuk rumah.

Kuncinya telah saya beri, di sini saya letakkan rumahnya. InsyaALLAH, mudah-mudahan mendapat berkah dari ALLAH.
(dipetik dari laman Darussyifa.org)

Terjemahan: Ya ALLAH, masukkan kami dalam kawalan lingkungan Nabi Sulaiman, dan Nabi Sulaiman telah memiliki daripada timur dan barat dengan kebolehan anugerah ALLAH, sifat, perbuatan-perbuatan dan juga kekuatannya. Selamat sejahterakanlah kami wahai tuhan Jibrail, Mikail, Israfil dan Izrail. Telah menguasai Nabi Sulaiman dari timur dan barat, jin, manusia, angin dan awan berserta keselamatan yang banyak. Maha suci ALLAH taala yang maha mulia kemuliaan, dan kesempurnaanNya, ketahuilah oleh kamu wahai iblis, wahai iblis, wahai iblis, Syaitan-syaitan tinggal dalam kegelapan. Wahai Tuhan kami, terimalah daripada kami doa Nabi Sulaiman, dan telah berselawat ALLAH ke atas Nabi Sulaiman, juga ke atas para nabi dengan rahmatMu ya ALLAH yang amat mengasihani daripada segala-galanya.

WALLAHUALAM.

Wassalam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar